Hruboš z Malenovic vyhlíží těžší zápasy a mluví o finále

22.11.2017 20:47

Adam Hruboš z Malenovic podává v podzimní části MHbL stabilní výkony a patří mezi klíčové hráče tamního klubu. Nejlepší střelec týmu se pro náš web rozpovídal o probíhající sezóně, která je zatím vynikající. Přesto zůstává Hruboš nohama na zemi, ačkoliv má s týmem jen ty nejvyšší ambice...

Kdy jsi s hokejbalem začínal?
Hokejbal jsem chodil hrávat už jako malý kluk jen tak na plácek za barákem, ale první opravdový zápas jsem si zahrál ve svých 16-ti letech.

Jaké jsou zatím tvé největší úspěchy spojené s hokejbalem?
Největší úspěch je stříbrná medaile na mistrovství světa federace WBHF, kdy jsme podlehli Kanadě ve finále. Neskutečný zážitek, doufám, že se dočkám i dalších úspěchů.

Malenovice zatím proplouvají MHbL jako nůž máslem.
No zatím jsme nezaváhali a neprohráli jediný zápas, což je výborné pro náš celý tým a především pro mladší hráče, kteří si začnou určitě i více věřit. V podzimní části jsme sice zatím neprohráli, ale to bude nejspíše tím, že jsme nenarazily na soupeře, který by nás nějak zásadně potrápil, zápasy mi nepřišli zatím nijak těžké, pevně doufám, že se to ale změní a ty zápasy přijdou, zatím tým šlape, jak má, ačkoliv to vypadá, že jsme na tom dobře, tak opak je pravdou. Děláme strašně moc zbytečných chyb, kterých budou lepší týmy využívat, takže by nám nějaká prohra pomohla, abychom trošku otevřeli víc oči.

Proč zlínský klub tak dlouho chyběl v mužských kategoriích?
Za muže jsem hrál pouze jednou a to v play off proti Sudoměřicím, to jsem zrovna začínal s hokejbalem více méně, hned na to muži v Malenovicích skončili. Bohužel tam já nevidím, byl jsem malý kluk, takže jsem nevěděl proč. Nejspíš se nikdo o to nechtěl starat, tím mám na mysli jak mládež, tak i mužský tým, nevím kolik zatím stojí práce, asi hodně a jsem rád, že za to pořádně vzal Martin Novák a funguje to perfektně. Doufám, že to bude nadále a ještě lépe pokračovat.

Co Vás v lize zatím zklamalo a naopak překvapilo?
Je to pro mě teprve chvíle v téhle lize takže zatím na tuto otázku nedokážu odpovědět. 

Zaútočí Malenovice na Moravský titul?
Samozřejmě, že se budeme snažit o titul, kdo by taky titul nechtěl, ale bude to velice těžké, to že jsme zatím neprohráli nic neznamená. Play-off je úplně zase něco jiného, takže se do play-off těším a doufám, že se dostaneme do finále.

Zpět

Vyhledávání